Ticari Markalar Pandemi Sürecinde İnterneti Nasıl Değerlendirebilirsiniz?

28 Aralık 2020

Pandemi Sürecinde Ticari Markalar İnterneti Nasıl Değerlendirebilir?

COVID-19 pandemi süreci reklam ve pazarlama anlayışlarında ciddi bir dönüşüme kapı aralamıştır. Markaların reklam stratejilerinde ciddi değişimleri tetikleyen virüs salgını internet kullanımının daha da yaygınlaşmasına zemin hazırlamıştır. Peki, interneti kullanırken bu harika aracı nasıl değerlendirmek gerekiyor?

Türkiye’de Mart 2020’den beri etkileri devam eden COVID-19 insanların evde daha çok vakit geçirmesine neden olmuştur. Evde vakit geçiren insanların genellikle sosyal medya hesaplarında ya da internet sayfalarında gezinmeleri sonucu ile karşılaşılmıştır. Tabi bu durum pek çok e-ticaret sitesi ve marka için ciddi bir anlayış değişikliğine neden olmuştur. Siz de internet üzerinden satış yapan ya da satışlarına internetten devam etmek isteyen bir marka olarak neler yapmanız gerektiğini biliyor musunuz?

Kargo Bedava Seçeneği ile Alışverişi Tetikleyin

Mağazaların kapalı kaldığı karantina süreçleri boyunca insanlar alışverişlerini internetten gerçekleştirmek durumunda kaldı. İlk 3 aylık dönemde % 37 gibi rekor bir artış gösteren internet alışverişlerinde büyük e-ticaret sitelerinin bedava kargo uygulaması önemli rol oynadı. (Kaynak: AA)

Siz de satışlarınızı internet ile büyütmek istiyorsanız bedava kargo uygulamasına başvurmalısınız. Müşterilerin önemli bir kısmının ilgisini çeken bedava kargo uygulaması daha uygun fiyata alışverişi sağlıyor.

İnternet Reklamlarını Arttırın

COVID-19 etkilerinin hala devam ettiği günümüzde insanlar karantina süreçlerinde internet kullanımına devam ediyor. Bu da markaların hala internet aracılığı ile ciddi sonuçlar elde edebileceğine işaret ediyor. İster Google reklamları ister sosyal medya reklamları ile markanızı büyütmek COVID-19 döneminde çok daha kolay olacak!

Temassız Alışveriş ile Müşterilerinizi Etkileyin

İnternet reklamları ile size yönelen müşterilerimize mağazaya gitmektense temassız bir şekilde internetten alışveriş yapmanın ayrıcalıklarından bahsetmelisiniz. Bu durum hem farkındalık yaratmak hem de müşterileriniz nezdinde ciddi etkiler doğurmak açısından önemli olacaktır. COVID-19 etkisinden oldukça çekinen müşterilerin mağazaya uğramak yerine sizi tercih edeceğini kesinlikle söylemek mümkün!

İnternetin gücünü dikkate alan her markanın çok ciddi bir büyüme trendi yakaladığı COVID-19 sürecinde siz de büyüyen markalar arasındaki yerinizi alabilirsiniz. Üstelik büyümeyi çok düşük reklam bütçeleri ile gerçekleştirebilirsiniz.


Ticari Markalar Pandemi Sürecinde İnterneti Nasıl Değerlendirebilirsiniz? was originally published in SyconX on Medium, where people are continuing the conversation by highlighting and responding to this story.